Monday, January 3, 2011

makan bersama adeq

salam,,hi...
tadi malam pegi makan kat sobb...
hang-out nan family bersama adeq amsyar..
my beloved brother..
sayang dy sangat2..
dy dapat tawaran masuk sekolah teknik perdagangan.....
sedeyh nyer..
pastu kne stay asrama pulak tuh..??
lepas ni sape nak ingat kan aku tentang perlawanan bola sepak..?????????!!!!!!
sape nak kejot kan aku pagi2..???????!!!
sape nak kacau aku waktu aku bace novel..?????!!
sape lagi nak cari pasal nan aku..????
sape nak gado nan aq lagi...???
sape nak tolong rasekan masakan aku..??????
sape nak tolong buangkan sampah kat bilik aku..?????????
sape nak tolong bunuhkan lipas kat bilik aku..?????!!!
sape nak......................????
sape nak.......???!
sape............?

wwwwwaaaaaa..!!! );
banyak nyer sweet moment dengan kau deq..
i will miss u lot sayangs..

 jangan lupekan kakak taw......selalu la call kakak... love u adeq..
                                                      
sweet moment with u adeq




sayang adeq<3


No comments:

Post a Comment