Friday, April 22, 2011

sorry ayah,,,sorry ibu,,,,,,

salam,,hi,,,,,,hari ni bnyak bnde berlaku,,,,1st sekali,,,hari ni ayah balik dari mersing,,slpas melawat sekolah d sane selame 1 minggu,,,,,2nd..korang kne bce perbualan aku ngan ibu , n ayah..

aku:bu,,,ayah,,,isnin ni akak ade test jpj,,,ayah ngan ibu tak teat pon akak nak drive..?? :( akak nak kua jap bole,,nak drive kat sini2 je....bole tak bu,,,ayah..??

ayah:kakak jgn ngade2 lah,,kang terlanggar anak org ke....langgar kereta org ke,,,baru taw..!!

ibu: (just smile at me)

then,,,slow2,,aku g ambik tudung,,,,capai kunci kereta,,,,,then,,,aku ajak tina(my talkative sis),,,aq kuakan kereta dari garaj TANPA HIDUPKAN ENJIN,,,,bile da sampai kat lua garaj,,,aq start lah enjin,,,,

AT LAST,,,,dapat gak drive,,,,,drive ngan tina,,,,bawak pusing2 satu taman aku,,,tapi maseh dalam kawasan PERDANA PARK HOMES LA,,,hhahha

then,,sampai satu simpang ni,,,,,,,,,,,,,,,

u guess what..????????

i ternampak kereta NISSAN GRAND LIVINA,,,,,,,,color orange,,,

tina: KAKAK..?????!!! KERETA AYAH LAH,,,,,,,,

aku:mne ade,,,akak tak nampak pon plat kereta ayah,,,bukan lah,,,,,(sambil mendekat kan kereta aq dengan pemilik NISSAN GRAND LIVINA ORANGE)

then,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

memang betol ape yg tina cakap,,,...ye lah,,,aku mne lah nampak,,,mate aq empat,,,,,mate tina dua je,,,,

dalam kereta,,,aku tgk muka ayah da macam udang kne masak dalam magkuk steam bot,,

dalam aty aku berkate kate
(harap2 lah aq ta kne marah ngan ayah balik nty)

sesampai sahaje d rumah,,

ayah:kakak..??memandai je kua,,,,,da la tak bgtaw,,,kalau pape jd kat lua,,,,kan susa,,,,!

aku:kalau akak mintak kbenaran,,msty ayah tak bagi,,,,btw,,sorry ea ....

ayah:emm yela,,,dah,,,g siap2,,nak g ukur baju kat pengkalan raja,,,

aku:yippy,,,

No comments:

Post a Comment