Saturday, June 18, 2011

Happy Father & happy Mother Day.

salam,hi,,hari ni saya pegi sekolah adik dengan family lah kan..,,,ok,,,then after take a lunch,,saya cakap dengan ibu nak g kedai kek season,,nak beli cupcake jap..then ibu cakap ok ;D




then cari lah cupcake yg tgh HOT sekarang ni,,,tetibe kakak yg agak tua tuh cakap
'adik,,,cupcakes tinggal 2 pcs tuh je,,kitorang just nak habiskan kek2 besar pulak'



wth lah,,da lah yg 2 pcs tuh corak macam nak kne pijak wooo..


saya pon keluar dari kedai tuh then menjelajah ke kedai kek lagi satu,,neme nye WheatFresh
dengan harapan adelah kek yg best2


then saya pon beli lah kek ni,,,biase2 je,,tapi ia bermakne bg saya n parent,, 













tuh dia,,kek biase je...sbb saya plan nak beli cupcake,tapi tak de :'(

ini saat2 celebration ...love u ibu ayah







pic ni saya large kan.,..untuk tatapan semua..
i want the whole world know that i really really really LOVE them..

No comments:

Post a Comment