Thursday, July 28, 2011

i hate you S@#$%^&*



salam,,,hi waktu saya menaip entry kali ni,, kejadian sudah hampir 5 jam berlalu,,, kalau lah saya da hilang sabar mase tuh,,,, muka S*&^$@#* saya da tampar,, tapi alhamdulllah,, ibu ayah saya ajar untuk bersikap sabar,,, awak memamg berlagak sangat,,, saya jadi penolong pon sebab kawan2,,, ok fine,,, tqvm sbb pilih saya jadi penolong,,,, then awak nak kate saya tak buat keje..??? buta ke mata awak..????? sape yang fotostat copy kerje2 en khairul b4 this..?
maybe awak tak de mata kot... sbb tuh lah sedap2 mulut awak berkata mcm2..... then knape perlu kecoh2 kan hal yang saya pegi ambik modul math,,,,, cik rosimah yang suruh.... kalau nak tunggu awak semua mmg lambat la weyhhh,,,, awak tak payah macam baguslah S@#$%^&*,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, FARID tuh ketua tak kecoh pape pon,,,,,, pasal duit short rm80 tuh,,, aq langsung tak sentuh duit tuh,,, then nak bangkit2 kan citer pasal duit short,,, 

AKU JANJI AKU AKAN BENCI KAU S@#$%^&* ...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment