Friday, July 15, 2011

i love Gadgets . . ! !

camera D 3100


camera ni sumpa best giler..... even function agak kureng sikit,,,tapi untuk permulaan ,,, 
EVERYTHING WILL BE OK laaaa.... coming soon nak try search for lens pulak kot....insyaallah,,,,, 


iPad 2


maybe for certain people,,ipad is a new gadget ,,,,but for me,,,,i know bout ipad from last year...maybe lah,,,i forgot actually......btw,,,coming soon ayh akan belikan untuk ibu,,,,,  yeeeehaaaaa.....  :D


Macbook Apple


ayah baru je beli macbook apple ,,, sumpa jealous,,, :( tapi never mind lah,,ayh pon belikan saya laptop baru,,,, yippy.... insyaallah 21st july ni saya akan pulang ke jay-bee.... pray for my journey :D 
im gonna miss johor,


iPod nano


tempat save lagu2 yg DaBomb,,,sumpa best,,,, tapi saya tetap sayang mp3 saya yg agak comeyhh tuh ;D


sampai sini dulu k,,,nty saya sambung lagi,,sbb saya nak siapkan assignment saya yg tergendala :))










No comments:

Post a Comment