Wednesday, July 6, 2011

saya di sini

salam..hai waktu entry ni dtype...saya suda hampir 2 minggu berada di kktm pasir mas,kelantan...kolej kemahiran tinggi mara......jauh tuh.....sabar je lah....ni semua sebab nak belajar..... saya ambik course diploma in architecture...wahhhhh...boleh berlagak ni..haha....kat sini...student architecture macam hot2 belaka....haha..tapi tuh bukan niat saya lah datang sini...setakat hari ni...everything is ok...waktu orientasi pon tak lah teruk sangat....just kne bgn pagi2..tuh je...agak lah...saya mane penah bgn pagi2.....u all know...seawal 4am..da kne g surau....dengar ceramah...tazkirah....aduhai...kalau dapat ustaz yg best2 boleyh buat kite gelak..ok lah..mmg lah tak ngantok......sampai part dapat ustaz yg suara macam dodoikan saya tidur...minta ampun lah yer ustaz...saya mmg tertido..n tak dengar pape pon...ngantok nauzubillah...hehe






tgh sebuk2 berorientasi...group kitorang pon start share2 number phone...sumpa best gile mase malam drama tuh..haha...n saya share number dengan this one guy....he is ok...ibu pon tahu pasal dy...his name shamrul haffis muhammad zain..haha....awak..???saya mention name awak dalam blog saya..heee~~~~~~~~~~~~~~~~ even sekarang..kitorang still close..but not couple ok......maybe dy da ade gf...so....tak nak kacau .... tapi im happy got friend like u apis...CREDIT for u lahh...




ok2..citer pasal hari ni pulak...pg2 lagi kak sumi dtg bilik,,dy bgtaw maybe en khairul tak buat class pgi ni..saya pon dengan muka yg girang....turun..then capai laptop..n on9 kat dewan makan...tetibe tergerak pulak hati nak call en khairul....u know what./.... actually kitorg ade class pagi ni... ape lagi....macam lipas kudung lah berlari mendapat class yg da terlambat 15min..aduhai...sampai2 je....naseb abek mood dy ok..... terus duduk...then dengar dy taklimat pasal subject yg dy ajar...ok je..insyaallah saya akan buad yg terbaek untuk 1st sem n seterusnye.....amin....




one more thing....saya da break dengan amirul idzuan.... :'( mungkin tiada jodoh antara kami..lagi 1,,mungkin faktor jauh menyebabkan dy ade perasaan kurang percaya pada saya...so...... better lets him go...... mmg tak sangka dy akan nangis sampai menjerit macam tuh
tapi,,,,,,,,,,,,,,im so sorry ....im not for u..there is other a better girl for u...insyaallah...


No comments:

Post a Comment