Saturday, July 9, 2011

ibu,,akak rindu ibu

salam,,hi ,,,,entry kali ni special untuk ibu,,,,ARNIZAM ABD RAHMAN,,,, dulu mase kecik2,,,,semua nye ibu sediakan,,,,even pegi sekolah pon,ibu yg tolong ikatkan rambut,,,siapkan bekal...semua nye ibu,,,bila start form4~form5....saya da stay hostel,,,mmg terase lah bile da jauh dari ibu,,,,walaupon asrama dekat gile dengan ruma,,after spm,,,ingatkan bole bebas nak kua2,,,tapi tak pon,,tetap kne duduk ruma, :'( 
tapi saya taw kenape ibu tak bagi saya keluar,,,,
dy risaukan saya,,,,saya sedar ,,,saya ni umpama diamond untuk diri nye,,saya kene tunjuk contoh yg baik2 untuk adik2..... sekarang saya berjaya menempatkan diri saya di kktm,pasir mas,,,yang tempat nye lagi jauh daripada semua,,,,keluarga,,,,bandar,,,semua saya kne buat sendiri...






rindu ibu buat semua ni: 


-dulu pagi2 ibu kejut bangun pagi solat subuh


-ibu pesan basuh baju,then jgn lupe sidai sekali.


-ibu suruh siram pokok2 bunga ibu.


-ibu kata jgn asyik main telefon


-ibu suke bagi nasihat sebelum tido,,,




p/s - akak rindu ibu,,,, ayah.....adik,,,,tina......danish


doakan kejayaan akk :')



No comments:

Post a Comment