Friday, July 8, 2011

morning malaysia

salam,,hi selamat pagi semua,,,,salam 1 malaysia,..hari  ni hari yg best.....ohh salah2...start malam tadi adalah hari yg sangat2 indah,,,,start habis solat isyak n sampai mata saya terpejam,,,adalah saat2 yg indah bagi sya....hal ini kerana,,,,,ceyhhhhwaahhh ayat bm ni...ok2,,,, start malam tadi,,,,1st sekali happy sangat sebab dapat chatting dengan my handsome brother 
MUHAMMAD DANISH ZARRIN ZULKAPLI,,,,,,,
sangat2 best...rindu nak kacau2 dy....rindu nak cari pasal dgn dy....rindu nak snap muka dy time tido...walaupon selalu kene marah dengan ibu sbb tak elok snap pic budak2 tgh tido...then dapat chatting dengan my gorgeous sista,, 
QISTINA ZAREEN ZULKAPLI,,,,
super duper miss her,,,sbb kalau kat ruma,,,kitorang mmg tak penah ngam,,,tak penah 1 kepala,,,sbb saya selalu marah2 dy....sorry tina,,,akk minta maaf yaww....miss u sangat2 lah.....nty kalau smpat akk buatkan blog untuk awak k..muahmuah... then malam tadi jugak ibu call agak lame,,,sbb danish pon sebok2 nk cakap dengan saya....mmg best,,,,share macam2 lah weyhh........ rindu ibu sangat2,,,,,,,,,,,,,, 




then malam tadi mr.bunciD saya txt sampai saya da ngantok...then give a call,,,,, berbual macam2,,then nak takut2 kan saya sbb dy tawu saya tido sorang2,,,sbb roomates saya kan balik semua,,,,, so,,,, awak sangat tak berhati perut,,haha,,btw happy sangat cakap dengan mr.bunciD..tq dear... hari ni awk balik an? jgn lambat sangat.... sbb esok awk da start class..... :) then bile bgn pagi2 ni,,,,,,saya kejut awk bgn,,,,,,suara macam minta kne tumbuk.....suara yg masih dalam keadaan ber-mimpi..haha...lepas letak phone,,,after a few few few minutes,,,,awk on9....bile tanye da makan..?? da mandi..?? semua nye BELUM...ohh god..... :) hari ni saya bgn agak pagi,,,,sbb da terjaga awal,,tak kan nak pkse2 tido lagi kot....terus g mandi....niat d hati nak basuh baju guna kaedah manual,,,iaitu guna tangan,,,tapi,,,,,tetibe sakit perut menyerang..... macam aw2 je saya mmg malas nak basuh baju...esok je lah,,,hantar dobi c(;  hehe,,,sejak2 stay college ni.....malas nye nak basuh baju guna tgn....   **saya hanya basuh pakaian sensitive je guna tangan**
dulu mase stay hostel...rajin lah sikit...walaupon sebenarnye,,,,lebih kurang je,,hehe.... 


k lah,,sampai sini dulu,,nak basuh cawan jap....baru lepas breakfast tadi ni .. ~~~

No comments:

Post a Comment